Sunday, November 6, 2011

Koleksi Kami...

Nie je yg tinggal dlm smpanan aku..ader yg hilang, aku jual sbg majalah lama..& kawan pinjam x reti nak pulangkan...Bagi aku lambat pulang x per..aku x kisah asalkan x wat rete sndiri udah la.

Nie je novel2 yg tinggal..

Sejak kenal huruf, kami adik bradik mmg minat mbaca. Abah adalah org yg btanggungjwp dlm menerapkan minat nie dlm diri kami & x penah lokek dlm mbeli bahan2 bacaan utk kami.

Cume sejak dah brumah pagar nie je minat aku yg satu nie kurang mndpt smbutan 100% dr Mr Asben. Mungkin salah satu sbb dia x baper nak bg support sbb satu perangai hudus aku yg x reti mengemas & nak susun elok2. Tgk je la gambo2 kat bwh nie...

Majalah2 yg di smpan dlm box

Separuh lg dlm kotak DHL
Nie la kotak DHL yg dok tersadai kat tepi peti ais umah aku

Bwah meja solek aku

Ada lg satu kotak kat atas almari..yg mana satu yea...

Sbb aper? Sbb aku blm jumpe lg rak yg aku bkenan utk di beli utk menyimpan koleksi2 aku nie. Tu Mr asben blm tgk lg yg kat umah mak bapak aku..Tgk je la gambo2 kat bwh nie..Sekali pndang aku rasa menyemak jer...2-3 kali pndang rasa mcm nak bakar jer...

Kat blkg pintu tgh umah
rak yg di buat spesel utk letak semua nie

Nie ader lg satu rak

Buku2 budus mcm nie yg dia org baca??Aku pon tmpang sekaki gak...

Itu yg korang nmpak..yg korang x nmpak,sengaje aku x amik gambo..malu ar..sbb aper? Terselit satu kat celah sofa, yg bersepah kat bwh meja kopi..yg tercampak 2-3 buku2 budus tu atas rak TV..Bersepah2...klau duit aku dah lama kutip masuk tabung.

Jgn kata ak yg pandai tahap SPM nie jer....Adik aku..Schenna yg Master tu pon baca buku2 budus nie..Chad pon sama gak...Ampeh tol adik2 & adik ipar aku tu...