Monday, April 18, 2011

Yg aku sayang...

Brg2 nie ader yg aku beli & jarang guna, yg x pkai langsung pon ader..tp ader gak yg aku dpt free & souvenir dr org lain. Ader yg aku pkai selalu, jarang pkai & simpan je..Tak baik tau buang pemberian org nie.

adik aku Schenna beli kat Korea

Nie kulit kambing biri2 tau...

1 for me & 1 for hubby tp aku rembat dua2..hehe.. "I luv U"

pkai masa2 tertentu je..

bekas hantaran masa adik aku Schenna kawen..hehe..nie jer yg aku dpt kecek dr dia.

x melekat kat rmbut,simpan je..

from Abuzar - Mumbai, India

aku pling suke guna dompet nie klau x bwk handbag. Leh isi I/C, license, duit & h/phone. Simple jer..

beli kat Voir & dah lama x pkai.

beli masa zaman bujang & jarang pkai. Mahal plak tu..

Nie pun dompet kulit tp x pasti kulit aper. Hadiah dr Abg Ngah aku (1991) yg keje doktor kat Brunei.

scarfs nie jrg pkai sbb rasa sakit kat blakang tinga..

yg kaler peach & hijau tu aku dpt masa beli Estee Lauder above RM350. Mr hubby slalu gune beg hijau tu wat isi baju dia bile blik kg. Yg kecik kaler pink tu aku kecek dr adik aku Schenna. aku tgk byk sgt make-up bag Clinique, so mintak satu la..

No comments:

Post a Comment